It's a wrap: roadtripke is gedaan 😩🤠

5 oktober 2017 - Las Vegas, Nevada, Verenigde Staten

Laatste dagske van een zalig en bijna surrealistisch roadtripke zit erop.  Samengevat: 4000 km plezier en visuele wow on the road, geslapen in 13 verschillende hotels, heel lekker gegeten en hennig wat koude bierkes en rode wijntjes gedronken, duizelig geworden van de schoonheid van de natuur en de gekkigheid van de steden, puur genoten en zen tot een hoger niveau getild... Hoogtepunten zoals altijd San Francisco en Death Valley en voor Rita ook Bryce en Antelope Canyons en Monument Valley.  Uiteraard was de variatie van de reis op zich een hoogtepunt.  Minpuntjes: de walgelijke massamoord in Vegas, de hypocrisie op vlak van tabak en alcohol versus gigantische vetkwabben met het brein van een pindanoot, het systeem van betalen (alles lijkt goedkoop maar ge betaalt u blauw aan tips), fake en djaar in LA en Vegas, massa homeless en ellende, veel psychotici in open lucht, lawaai en geschreeuw, overaanbod aan debiele televangelisten, Aziatische toeristen met zelfmoordneigingen voor een fotooke en opgeblazen sporthelden.  Nvdr: met het merendeel van deze minpuntjes hebben we ferm gelachen, dus blijft de balans positief 😜.  Pluspunten:  de afwisseling on the road, de prachtigste natuur, de toffe steden waar niemand raar opkijkt van wat dan ook (ben vb.  deze morgen heel vroeg een sigaretje gaan roken in het casino van ons hotel in mijn pyamabroekske en dat was heel normaal 😏), de super goed georganiseerde toegankelijkheid voor mensen met een beperking (zelfs in het midden van de woestijn in een hilbillygat met 1 cafeetje is er een oprijplaat voor rolstoelen en veel parking), de doorsnee behulpzaamheid en vriendelijkheid van de meeste Amerikanen, de spontane en speciale contacten met de Navajo's, de eindeloze sunshine en het geweldige gezelschap van mijn reisgenootje.  In a nutshell: was het een fantastische roadtrip met alles op en aan?  Duh! 🤠🕶👍🤑🌞

1. Sonia en Mieja:
    6 oktober 2017
    Fijn te lezen dat jullie echt genoten hebben nu nog een goede reis back home lieve groet
  2. Liliane:
    6 oktober 2017
    Als dat geen goei vakantie geweest is weet ik het niet meer! Super genoten van jullie reisverhalen! Bedankt daar voor.
  3. Priest:
    6 oktober 2017
    En voorzichtig in t naar huis VAAAAREN eh zoetjes!!