Gay times in Palm Springs...

22 september 2017 - Palm Springs, California, Verenigde Staten

We left LA on a very busy and chaotic freeway but with a smile on our faces!  Palm Springs is echt de max!  Misschien beetje vergane glorie tov de Hollywood-getaway van weleer maar wel terug een echte hotspot voor levensgenieters en laissez-faire gay people.  Supergezellig gelegen in het begin van de hete desert en boulevards met palmbomen als decor, heel veel cafeetjes en restaurantjes met klasse- eten, no junk food at all. Ons Hard Rock hotel is zalig.  Luxe en originele kamer, nice pool, asbakken in de buurt (zeer uitzonderlijk in dit door hypocrisie geteisterde land waar vetter dan vet geen probleem is maar ge gelyncht wordt als ge even sigaretje opsteekt, duh), 30 graden en rising, chill chill chill..... Anyway: Palm Springs is ingelast in onze roadtrip als time out, dus straks nog effe een live optreden in de bar en morgen chill aan onze pool met een boekske en een drankske.  Meer moet dat niet zijn.  We are happy ( and lucky) people!  Xx

1. Vanessa:
    Ziet er superleuk uit!
  2. Annemie:
    NICE!!!!!
  3. Lieve:
    23 september 2017
    Wist zelfs niet eens dat er Hard Rock hotels bestonden....meegenieten is hier de boodschap. Enjoy!
  4. Sonia en Mieja:
    Sonia en Mieja
    Meisjes dat ziet er allemaal fantastisch uit! Genieten maar, wij reizen in gedachten met jullie mee.
    Lieve groet
    P.S. Is er nog een plaatsje voor onze Lucca in jullie rugzak?