Grandeur of the Grand Canyon!

2 oktober 2017 - Grand Canyon National Park, Verenigde Staten

Vandaag wakker geworden met het nieuws uit Vegas, natuurlijk effe schrikken want Mandalay Bay ligt op de strip kortbij ons eigen hotel en we zeiden nog tegen elkaar dat het heel simpel moet zijn voor een gek met een wapen om hier iets te doen in dit hol des verderfs want er is totaal geen controle in die casino-hotels ... en lap het is van dat.  Anyway, wrong place, wrong time en we gaan uiteraard niet stoppen met reizen en genieten omdat er nu eenmaal kwaadaardige gekken op deze aardbol vertoeven.  Uiteraard waren we blij dat we niet op dat country festivalleke waren en we staan wel effe stil bij de mensen die er toevallig wel waren, pffff.  Anyway, we hebben vandaag een heel lange rit door niemandsland gedaan ( beetje eigen aan een roadtrip uiteraard 😏) om naar de Grand Canyon te gaan.  Echt letterlijk uren rijden om in the middle of nowhere tenminste een tankstation tegen te komen om een koffieke uit te halen.  Amai men voeten, woon daar zeg..... Was wel prachtig van decor, maar toch.  We moesten heel alert zijn voor overstekende dieren en Rita heeft ferm moeten remmen om een keischattig roadrunnerke te laten oversteken.  Helaas gisteren met eigen ogen gezien hoe de auto voor ons een prairiehondje aanreed.  Dat beestje deed zijn kopke nog omhoog en huilde.  Twee van zijn vriendjes liepen opnieuw de weg op om te komen zien, brrrr. We hebben er nog kiekenvel van als we eraan denken 😢.  Uiteindelijk veilig aangekomen in Grand Canyon National Park en al een stukske verkend.  De eerste blik op die gigantische majestueuze canyon doet je echt naar adem happen.  Voor de verandering weer zo'n onbeschrijfelijk stukske natuurwonder, het wordt echt afgezaagd, I know, dus misschien is het stilaan tijd om naar huis te komen..... Morgen nog een gezond wandelingske aan de Canyon en dan richting Vegas waar we vrijdag de vlieger naar huis nemen....Helaas vindt den Trump dat hij net woensdag ook naar de Las Vegas strip moet komen, dus we kunnen alleen maar hopen dat we aan ons hotel geraken..... For now: have a nice day, wij gaan maffen 😘

1. Lut C:
    3 oktober 2017
    Ik ga jullie dagelijkse verslagje en foto's missen. Ideaal om de dag met een glimlach te beginnen. Veel plezier nog en veilig terug thuis.
  2. Sonia en Mieja:
    3 oktober 2017
    Blij dat jullie ongedeerd zijn, hebben wel even schrik gehad. Geniet nog van de resterende dagen en wees voorzichtig met overstekende diertjes!!! Tot gauw lieve groet