Hike that Canyon!

3 oktober 2017 - Las Vegas, Nevada, Verenigde Staten

Vandaag een gezond wandelingske gemaakt langs de rand van de Grand Canyon en uiteraard veel fotookes getrokken.  Ondanks de drukte en hier en daar een onbeschofte toerist die voor ons insprong, waren we meestal alleen op de trail.  Zen!  Het is echt een gigantische jaap, die Canyon, dus ge kunt ni anders dan rustig worden als ge ernaar kijkt.  Net op de parking van het hotel nog een familie rendieren zien voorbijwandelen, gewoon tussen de auto's door.  Ziet ge thuis ook ni echt he?  Enfin, we gaan stilaan afronden want morgen hebben we een lange rit voor de boeg en het valt nog af te wachten of we de strip op kunnen in Vegas.  De boel zal wel afgesloten zijn voor het bezoek van Trump en veel viva zal er sowieso niet meer zijn in Las Vegas momenteel.  We zien wel....

1. Birgit:
    Hey, goede trip terug
    Ik ga deze ochtendliteratuur missen 😔
  2. Sara:
    4 oktober 2017
    Oh het zit er bijna op... vele fantastische momenten meegemaakt en gezien... dit is zo memorabel allemaal... Leuke dagelijkse literaire berichtjes gelezen zodat we allemaal toch het gevoel hadden er ook een beetje bij te zijn! xx
  3. Caroline:
    4 oktober 2017
    Rendieren die tussen de wagens wandelen hebben we niet in Hasselt, maar vervang rendieren door duiven , dan zit het wel weer goed.
    Geniet van die prachtige momenten!
  4. Sonia en Mieja:
    4 oktober 2017
    Moet overweldigend zijn prachtig allemaal geniet nog van de laatste dagen en kleed je maar warm aan want het is hier erg frisjes lieve groet
  5. Liliane:
    4 oktober 2017
    Daar zullen jullie nog lang van kunnen nagenieten! Een goede terug reis als het zo ver is!
  6. Geusens Dirk:
    5 oktober 2017
    Hey, top dat jullie ons meegenomen hebben in jullie fantastische reiservaring. Zo heb ik ook een beetje geproefd van wat jullie ons hebben laten zien. Dus bedankt en een veilige terugreis.😁😉