Bryce Canyon, part 2

29 september 2017 - Page, Arizona, Verenigde Staten

Vanmorgen al ferm in de watten gelegd door het madammeke van onze B&B, een cowgirl of course, met een stevig ontbijtje en direct terug naar Bryce Canyon gereden voor de rest van de uitkijkpunten.  Ferm schoon, die Bryce Canyon en we hadden chance met het weer: stralend zonneke en helblauwe lucht, dus rodere hoodoos en knappe foto's.  Wij dus weeral content en zen 😗.  Rest van de dag was echt on the road, af en toe gestopt in de hoop ne Starbucks te vinden voor een lekker cappucinoke maar no such luck helaas.  De gehuchten in de canyonlands zijn echte boerengaten met hier en daar een paar krotten, houten huizekes, rommelwinkelkes en wat koeien.  En kerkskes uiteraard.  De cowboys zingen nog steeds over Jezus en alcohol en tabak zijn des duivels (wij dus ook) 😜.  Anyway, we zijn hier voor de natuur en die kunt ge nergens prachtiger vinden dan hier.  Zalig!  Nu zitten we in Page, Arizona, aan Lake Powell.  Morgen op trot met ne indiaan als gids voor Antelope Canyon.  Hopelijk ni teveel Aziaten in ons groepje, want echt waar, die zwermen hier met ganse bussen rond en zouden u omverduwen om ne foto van hun eigen voeten aan de rand van ne canyon te trekken, zeer irritant volkje.  Maar wij laten ons door niks tegenhouden om te genieten, en dat doen we nog steeds, met volle teugen! Praise Jezus 🤡🤠🤠🤠🤠

1. Els Verstreken:
    30 september 2017