Leaving Las Vegas... back to nature - Zion and Bryce Canyon

28 september 2017 - Page, Arizona, Verenigde Staten

Vanmorgen het gewemel op de strip van Vegas achter ons gelaten om terug een dikke portie zen en natuur te gaan tanken.  Lange rit, maar absoluut de moeite!  Achter elke bocht wordt ge hier verrast door een picturestopwaardig stukske rots of hoodoo.  We zijn Zion National Park en Red Canyon gewoon doorgereden omdat het anders teveel werd want Bryce Canyon was de echte bestemming voor vandaag.  We hebben al een paar dingen gezien daar, waw, de rest is voor morgenvoormiddag.... We slapen in een keigezellig b&bke in een boerengat dichtbij Bryce.  Nog net voor ne hele bus Jappen lekker kunnen eten in een cowboyachtig restaurant.  Rita heeft naar eigen zeggen de meest smaakvolle steak ever gegeten 🤠🤠.  Jijaaaaa

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Fleur:
    29 september 2017
    Rita'ke, bedankt vr je berichtje vanmorgen...dan ben ik gerust...sowieso volg ik dagelijks dit fantastisch reisverslag, dikke kus Fleur
  2. Annemie:
    WAUW !!!!!!
  3. Diana:
    29 september 2017
    Wauw wat een indrukwekkend landschap!
  4. Karolien:
    29 september 2017
    Wauw, Sally! Ziet er heerlijk reizen uit. Geniet ervan en wat fijn om dit online tegen te komen... ;)
  5. Hip:
    29 september 2017
    SUUUUUPER... Bryce... mijne lievelings- canyon :-) Spijtig da het toen bij ons regende en zwaar bewolkt was. Neem een paar extra fotokes voor mij ;-)
  6. Els Verstreken:
    WoW, girls, de moeite!!
  7. Birgit:
    29 september 2017
    Jullie hebben de "Time of your life" zo te zien. Super !!!